Het Alphens Kozakkenkoor heeft weer veel plannen voor optredens in en buiten de regio. Ook tijdens de Corona-periode hebben de koorleden onder de bezielende leiding van dirigent Arkadi Gankin wekelijks gerepeteerd. Er zijn in die periode echter ook een aantal leden overleden. waardoor ons koor behoefte heeft aan nieuwe leden.

Vindt je het leuk om in een groep van enthousiaste mannen wekelijks lekker te zingen in een kerkzaal met mooie akoestiek? Tijdens de repetitie onder leiding van een dirigent die zeer deskundig is op het gebied van orthodoxe en kozakkenliederen wordt er serieus geoefend. Gedurende de avond is er ook alle ruimte voor vrolijke noten tussendoor en tijdens de pauze.

Ook als je geen vreemde talen kan spreken of muzieknoten kunt lezen ben je van harte welkom om te komen luisteren met de mogelijkheid om ons koor te komen versterken. We zijn ook heel blij met mannen die wel ervaring hebben met het zingen in een koor en/of noten kunnen lezen. Op deze website onder ‘Contact en dan ‘Kennismaking kan je je aanmelden om ons te leren kennen.