Concert Dorpskerk Moordrecht

Locatie : Dorpskerk Moordrecht
Tickets: €15

Afbeelding1

Het Alphens Kozakkenkoor is door MOORDRECHT KLASSIIEK uitgenodigd in de Dorpskerk van Moordrecht een concert te geven.

Via de button “Kaarten bestellen” uw bestelling plaatsen en bent u zeker van een plaats.

Urbanus

Het Alphens Kozakkenkoor heeft in haar 15-jarig bestaan veel optredens in binnen- en buitenland op hun palmares. Onder leiding van dirigent Arkadi Gankin brengen zij orthodox-byzantjnse liederen, maar ook traditionele volksliederen uit Oekraïne en Georgië en natuurlijk vrolijke en romantische Kozakkenliederen ten gehore.
In de Dorpskerk van Moordrecht met haar schitterende akoestiek, zullen de melancholische en romantische, maar ook de opzwepende klanken van het Alphens Kozakkenkoor prachtig klinken.
De begeleiding van het koor wordt verzorgd door dirigent Arkadi Gankin op zijn bajan, ondersteund door Sheila Moens, eveneens op de bajan, Nathalya Shevcenko op de balalaika en Trudi Bos op de dwarsfluit.

Klezmerband Nigun bestaat inmiddels 12,5 jaar.

Naamloos
Nigun heeft veel vrolijke Klezmer nummers in het repertoire opgenomen.
Naast de Klezmermuziek speelt Nigun Jiddische en Hebreeuwse liederen en liederen van Spaans- Portugese (Sefardische) Joden.
Ook maakt Nigun wel eens een uitstapje naar de Balkan muziek.
Het Alphens Kozakkenkoor heeft meerdere keren een gezamenlijk optreden verzorgd met Nigun en kregen ze lovende reacties van het publiek wat zeer verrast werd door de veelzijdigheid aan muziekstijlen. Kortom een unieke muzikale belevenis die u zeker niet mag missen.
U bent dan ook van harte welkom.

Via de button “Kaarten bestellen voor concerten” kunt u bestelling plaatsen en bent u zeker van een plaats.

of scan onderstaande QR-code met uw smartphone.

qrcode