Wat in de lijn der verwachtingen lag is gebeurd! Dit unieke concert van het Alphens Kozakkenkoor met de Klezmerband NIGUN is  al geheel uitverkocht.

Het is jammer dat we dus mensen moeten teleurstellen die hier ook graag bij hadden willen zijn. Het is ook best bijzonder dat deze 2 verschillende muziekstijlen elkaar vinden in een gezamenlijk concert.

Maar voor degene die nog een concert van het Alphens Kozakkenkoor dit jaar mee willen maken hebben wij wat leuks in het verschiet. We zijn namelijk 22 december 2018 te gast bij het Kerstconcert in de mooie Sint Janskerk te Gouda wat zeker de moeite waard is te bezoeken.

Dus houd deze site in de gaten want op korte termijn kunt u hiervoor kaarten bestellen via de link "Kaarten bestellen" Kaarten zijn in de voorverkoop € 12,50 en voor aanvang van concert aan de kerk € 15,00.

U bent van harte welkom!!